Om een bestelling te plaatsen ga je als volgt tewerk:

Je hoeft je niet blijvend te registreren op onze webshop.

Kiezen

Je maakt je bestelling klaar door elk product afzonderlijk in een winkelmandje te leggen. (Bij onze jaarlijkse verkoop van de kaas- en vleesschotels doe je dat ook apart wanneer je 2 verschillende kleuren van de broodjes wenst: bvb 1 met wit brood in mandje en nadien 2 met bruin brood in mandje.)
  1. Tik op de categorie en daarna op een product. Wanneer je het product dat je wenst te bestellen gevonden hebt:
  2. (Uitsluitend voor de kaas- en vleesschotels: kies de kleur voor het bijhorend broodje: wit of bruin.)
  3. Wijzig het aantal dat je wenst te bestellen indien nodig. (De halskettingen zijn unieke exemplaren en je kan er dus slechts eentje bestellen.)
  4. Tik op "Leg in Mandje".
  5. Wens je nog een product toe te voegen: ga naar puntje 1 hierboven.

Bestellen

Zodra je denkt dat je bestelling volledig is:

  1. Tik rechts boven op het symbool van het Winkelmandje. Bij dat symbool staat hoeveel producten er in je Winkelmandje zitten.
  2. Controleer je bestelling: om een product uit je bestelling te verwijderen: tik op het rode vuilnisbakje daarnaast. Om andere producten nog toe te voegen: ga terug naar puntje 1 bij "Kiezen" hierboven.
  3. Kies de wijze waarop je je bestelling wenst te ontvangen. "Afhalen" (in Mere) is het gemakkelijkst. Je betaalt extra voor thuislevering; de prijs daarvan verschijnt wanneer je daarvoor kiest. Voor onze jaarlijkse Take-Away doen we een speciaal goedkope thuislevering-actie.
  4. De betaling gebeurt altijd via overschrijving. Instructies daartoe krijg je achteraf.
  5. Voeg je adresgegevens in. De verplichte velden zijn gemerkt met een sterretje. Gebruik de naam van de deelgemeente (bvb Mere, Erpe, Erondegem, Nieuwerkerken, Vlierzele,...)
  6. Tik enkel in het vakje bij "Ander leveringsadres" wanneer je kiest voor thuislevering en er op een ander adres dan je thuisadres moet geleverd worden. Vul dat adres dan in.
  7. Typ eventuele opmerkingen in het daartoe voorziene vak.
  8. Tik op "Controle". Mogelijke foutjes bij het vervolledigen van je bestelling worden in het rood weergegeven.
  9. Je kan nog steeds wijzigingen aanbrengen aan je bestelling.
  10. Je dient je nog akkoord te verklaren met onze "Verklaring inzake gegevensbescherming" door een vinkje te plaatsen. Dat is wettelijk verplicht.
  11. Tik op "Bevestig bestelling".

Verdere afhandeling

  1. Je krijgt een scherm met de details van je bestelling en de verdere afhandeling.
  2. Je krijgt binnen de kortste keren eveneens een email met de details van je bestelling en instructies voor de betaling. Let op: nogal wat e-mail programma's zetten onze mails geheel onterecht in hun spam map. Hou die dus ook in het oog wanneer je geen mail ontvangt.

Betalen

  1. Het maakt het verwerken van de bestellingen heel wat eenvoudiger wanneer je de betaling zo spoedig mogelijk laat volgen op het plaatsen van je bestelling.
  2. Volg de instructies uit de mail die je ontving. Let vooral op de tekst van de mededeling die we vragen te gebruiken.
  3. We houden onze rekening in het oog en je krijgt een bevestiging van je betaling zodra we die zien aankomen.

Hulp

Tik op "Klantendienst" om hulp te vragen wanneer je hulp nodig hebt om te bestellen.